فکر نکنم عنوان دار شَم :)

خودم مِن ـهای ِ دیگران

فکر نکنم عنوان دار شَم :)

خودم مِن ـهای ِ دیگران

بیدار که شدم, تویِ سَرَم یک پرتقال وَرَم کرده بود و فولکس واگُنی, دندان هایم را سوار میکرد... به سویِ شهرِ لبخَند!!!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

#کتاب

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۲۶ ب.ظ

شروع خواندنی ها با #کتاب_مرگ_فروشان_از_آلفرد_هیچکاک

شامل چند داستان کوتاه بنام های: توقفی در کینزیست ، مردی در تعقیب من ، دو جانباز ، حمله عقاب سفید


خب سالهاست که کتاب خوبی نخوندم و این کتاب هم با توجه به نویسنده اش راضی کننده نبود.

نظرات  (۱)

سلام
منم چند روزه می‌خوام «سفر به انتهای شب»سلین رو شروع کنم ولی حسش نیس!
پاسخ:
اگر خوبه منم بزارم تو لیست کتابایی که باید بخونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی